15 Nisan 2010 Perşembe

Ve bitiş:şüküfe gururla sunar

Bir aradan sonra tekrar karşınızdayım. Artık Kariyan'nın da ayakkabıları var ve artık o tepeden tırnağa finale gelmiş bir model.
Ayakkabı için malzemeler:
*Eski bir kırmızı kemer
*Eski bir parça siyah kumaş
*502 yapıştırıcı
*Peligom yapıştırıcı
*2 Küçük çengelli iğne
Evet aslında listedekiler bir avucu bile doldurmuyor,
sadece liste uzun görünsün diye hepsini tek tek yazdım:):):)
Önce siyah kumaş ve çengelli iğne ile patik yaptım,sonra üstüne kırmızı kemeri halka yapıp yapıştırdım.İşte bu kadar:):)


Tabi artık kendi ayakları üzerinde durması gerektiği için ona bir set hazırladım,setimiz tek parçadan oluşuyor yerde kıvrılarak yükseliyor ceketin altında tekrar kıvrılarak beli kavrıyor.

Saçlarını sürekli toplamasını istemediğim için bir de açık olarak denedim ,ev halisinden aman tanrım samarraya* benzedi diye tepki geldi ama ben gene de sevdim.(*Samarra :halka karakterindeki saçı yüzüne karışmış korkutucu şahıs)
Kariyan artık bir podyum kuklası ve yansın spotlar:):):)







Hiç yorum yok:

merak ettim diyenler