7 Nisan 2010 Çarşamba

+4.Aşama:Makyaj

Açıkcası kendime bile bu kadar özenle makyaj yapmışlığım yoktur ama bu model makyajı hoşuma gitti.:):)
Yeni aldığım Malzemeler:
  • Takma kirpik: Bir sürü araştırmanın sonucunda Türkiye'de metre usülü model bebek kirpiği bulamayacağımı anladım ve parfümerinin yolunu tuttum.2 kutu takma kirpik aldım ve sadece 1tek kirpiği ikiye bölerek modelimin kirpiklerini yapıştırdım.Oldukça ucuza gelmiş oldu.O kadar farklı takma kirpikler yapılmışki boncuklu,renkli,tüylü .Bana göre takması zaten cesaret isteyen takma kirpik daha da bir cesur hale gelmiş.(Not: lisede birkere takmışlığım olmuştu:):)

  • Kaşlar: Akrilik boya. Anladımki benim de bir akrilik boya takımına ihtiyacım varmış.Onu da aldım takım tamamlandı.
  • Göz üstü kalemi: Burada da akrilik boya kullandım.

  • Yanaklar: Çok fazla belli olmasada akrilik boyanın çok inceltilmiş pembesini kullandım ama bir çözüm bulmalıyım pek tatmin edici bir allık boyaması olmadı.
  • Göz akı: Gözünün beyazını daha çok farkedilebilir kılmak için göz çevresine açık pembe akrilik boya kullandım.

  • Toka: Olmadan olmazlardan biriydi bu,tasarımından dolayı birtürlü yerinde durmayan saçlarını arkada tutturmam gerekiyordu.
Not: Bir sonraki kullamda saçlara daha çok dikkat etmem gerekecek çünkü sürekli tokalı durmaları istemiyorum.

Hiç yorum yok:

merak ettim diyenler