7 Nisan 2010 Çarşamba

+2.Aşama:Bayana dönüşüm

Evet Modelimin kafası bir erkek model kafasına benziyordu ama benim amacım bayan kukla yapmaktı.
Gene de inanıyorumki bunu başaracağım:):)
Sonuç olarak hala ilerliyor sayıldığıma göre bir sorun yok.

Gelelim yeni malzemelere:

  • Saçlar: Toka satan bir dükkandan çin malı çıt çıtlar buldum.Tanesi 1TL'den aldım diye hatırlıyorum. Çok uzun oldukları için kestim 502 yapıştırıcısı ile yeni küçük çıtçıtlar yaptım ve bu çıtçıtları gördüğünüz saç bantının altında peligom yapıştırıcı ile modele yapıştırdım.Yapıştırdığım yerin üzerine gri kurdele ile saç bandı yapınca hiç bir fazlalık kalmadı.

  • Dudaklar:Kırmızı oje .Önce pişman oldum "aman allahım kıpkırmızı oldu "dedim ama sonra okadar da rahatsızlık vermedi.

Hiç yorum yok:

merak ettim diyenler