7 Nisan 2010 Çarşamba

7.Aşama:Gömlek ve Pantalon


  • Gömleğini, eski bir gömleğimi keserek yaptım.Aslında şüküfenin 1800lü yıllardan fırlama bir bayan olmasını istiyordum ama bu konuda pek başarılı olamadım gibi görünüyor.Fırfırlı gömleği bu etkiyi vermek için dikmiştim.

  • Koçtaştan aldığım tekstil yapıştırıcısı pantalonu için çok yardımcı oldu.Kendi dikiş makinem olana kadar yaşasın tekstil yapıştırcısı. Pantalon malzemesi içinde annemin eski bir elbisesinden kestiği siyah fırfır kumaşı kullandım.
(Not: Bu kumaş isimleri ile başım dertte bu ne kumaşı ki)

  • Pantalon kurdeleleri için yine elbise askısı kullandım(onlardan küçük bir koleksiyonum var da eee birgün işe yarar demiştim.)

Gördüğünüz gibi ayakları hala çıplak birtek onlar kaldı.Malzemesine karar vermediğim için şimdilik bekleyecek gibi görünüyor.
Aslında dün gece aklımdaydı ama "Başka dilde aşk" filmi çok daha cazip geldi.Kesinlikle izlemenizi öneriyorum.

Son olarak bu pozu verdirmek için ev arkadaşımla yoğun çabalar harcadık.Gene de bu fotoğrafa değdi diye düşünüyorum.






4 yorum:

özgün dedi ki...

1. Aşamaya kadar gittim ilk aşamada elflere benzeyen kukla ne kadar güzel bir hanım olmuş :)
ellerine sağlık

Beyaz Kkelebek dedi ki...

Aramıza hoşgeldin diyorum öncelikle.Aşama aşama çok güzel anlatmışsın.Benimde çok hoşuma gidiyor bu cicişler ama yapabilirmiyim bilmiyorum.Ellerine sağlık.Sevgiler SLN

esensdollsandpuppets dedi ki...

Hayırlı olsun bloğunuz.Bebeğin yüzü için kalıpmı kullandınız?Bizde ahşap rölyefte yaptığımız bebeklere bibloların yüzünden kalıp çıkartıp yapıyoruz.

funda baltaci dedi ki...

Şüküfeyi beğenmenize çok sevindim,her malzemesi elden çıkma,hiç kalıp kullanmadım,nasıl yaptığımı anlatan benimde örnek aldığım bir çalışma var onu da ekliyeceğim bloguma ama önce çizimlerimi bitirmeliyim hepinize güzel akşamlar diliyorum:):)

Not: Malzeme varsa ve sizde de istek varsa neden olmasın:) güzel kuklaları varetmek üzere:)

merak ettim diyenler