12 Nisan 2010 Pazartesi

Blackeyedsuzie

http://blackeyedsuzie.typepad.com/
Kesinlikle girip bakmanızı tavsiye ettiğim bir site.
Bibliyografisini bulmaya çalıştım ama sitesi biraz karışmış,halbuki videoları,anıları ve onu anlatan bir dolu güzel şey vardı.Belki siz bulursunuz ya da ben bir müsait anımda daha inceleyici birşekilde bakarım.

Ne olursa olsun bu kuklaları görmeniz gerekiyor.Hepsi çok hüzünlü görünüyorlar ama bu onun tarzı.

Beni en çok etkileyende bu hüzünlü tarz oldu.Yanlış hatırlamıyorsam blackeyedsuzie annesinin isminden geliyordu.Tabiki biraz daha karıştırırsanız videoları bulabilirsiniz diye düşünüyorum.
Ayrıca çok güzel dönem modelleri çalışıyor.Beğeneceğinize eminim.



Önceden hazırladığı modellerini giydiriyor bütünlüyor.Ben hala o aşamaya geçemedim tabiki yeni başladım sayılır.Ben bir model yapıyorum ve onunla devam ediyorum bitmiyor bitmiyor:):)Gelişim şart diyelim ozaman:):)


Ayrıca kumaşlara tekrar bayıldım, tanıdık bir gelinlikçiye artan minik kumaşlara talip olduğumu söylemiştim ama "insanlar ve kibir " umarlımki şu dünyada karşımıza sadece mutlu ve güler yüzlü insanlar çıksın.







Hiç yorum yok:

merak ettim diyenler