6 Nisan 2011 Çarşamba

Yeşil çiçek

Yani kurdale işleri beni benden alıyor. Ben bunları kumaş üzerinde görmekten hoşlanmıyorum.Üzerinize alınmayın ama -mükemmel tasarımları hariç tutarak-diyorumki kumaşların üzerinde iyi durmuyor bu güller çiçekler.Kumaş üzerine yapılan kurdale dikişleri anlıyorum aman off bilemedim kimseyi de kırmak istemiyorum ki.Başta benim annem yapıyor bu işi:) Asıl konumuza dönelim.Eskidende güller yapabiliyordum ama annemin kursa gidip öğrendiklerini bana öğretmesi ile çıkan ürünler daha mutlu eder oldu. Gördüğünüz yeşil güllü yüzüğü Aslı için yaptım.Önce dedimki off yeşil gül mü olur,sonra da dedimki neden olmasın:) Aslı çok beğendi.Umarım siz de beğenmişsinizdir.
Not: Ya bende çok beğendim ama takabilmek için kendimi hazırlamalıyım öyle her beğendiğimi giyip takamıyorum.


Hiç yorum yok:

merak ettim diyenler