18 Mart 2011 Cuma

Chloé Rémiat

Ben küçükken-şimdi biraz büyüdüm hayallerim masallarım küçük kaldı-çok güzel hikaye kitaplarım vardı. O kadar zor hatırlıyorum ki; sanırım ilkokuldaydım -2 ya da 3. sınıfta- annem götürmüştü beni okula çantam eskimişti,hadi gel yenisini alalım diye bir kırtasiyeye sokmuştu beni. Çok güzel cüsseme göre kocaman barbie'li bir çanta almıştık ,bu bölümleri çok iyi hatırlıyorum da az hatırladığım bir de kitap almıştık : Kibritçi kız. Allahım hala üzücü gelir o hikaye bana.Az önce Sık kullanılanları silerken fark ettim Chloé Rémiat'a ait bu adresi
http://tibout.canalblog.com/

Hikayeleri canlandırmış çok hoşuma gitti birde anılarımı da canladırdı ki ağlamaya müsait bünyem yine duygular içinde öfff.
Umarım Siz de beğenirsiniz.



2 yorum:

halime dedi ki...

teşekkürler canım yaa, anılara alıp götürdün benide:((((
sevğiler....

funda baltaci dedi ki...

Anılar da kaldı değil mi:) Sanırım şuan o kitaplarım dursaydı acayip mutlu olurdum.

merak ettim diyenler