22 Nisan 2011 Cuma

Ananem için:)


İnanır mısınız ben bu fotoğrafları cep telefonumla çekiyorum.Bu kadar yakından çekebilmesi çok güzel ya şimdilik fotoğraf makinası almama gerek yok demekki:)
Bu gördüğünüz yavruağzı küpe ve broş takımı başlıktanda anlayacağınız üzere ananem için yaptım:) Kendisi kokoş bir İzmir hanımefendisidir. Yani eskisi kadar olmasada süslüdür:) Ruju vardır,ojeleri vardır her daim:) Tontoş bembeyaz süper bir ananedir kendisi-allah uzun ömür versin- şimdi ananem küpe takamıyormuş diye yakınınca annem!!- işte böyle bir aileyiz- dedim ben eskinin kıskaçlı küpelerinden yapıveririm hemen neolacak:) Önce aşağıda gördüğünüz küpeleri yaptım.Sonra baktım böyle minicik iki küpeyle olmayacak bir de broş yapayım ben kokoştur benim ananem onu da takar-buarada öyle yolda ya da otobüslerde gördüğünüz saçları yapılı ananeler gibi değil doğal tontoş benimkisi-işte sonuç olarak böyle şeker bir takım oluştu.Allam Aslı diyor ben de isterim,iş arkadaşım aynı şekilde,ee muhtemelen akşam eve gidince annemde isteyecek, fabrikasyona bağlamıyacağım işte sizler için farklı yaparım bayanlar onlar ananemin.



Dip Not: Hani üzgündüm bir süre birşey yazamayacağım diyordum.İşte bazen evde tatil ilan edilince ben hemen sarılıveriyorum malzemelerime haberiniz olsun.

Hiç yorum yok:

merak ettim diyenler