15 Mart 2011 Salı

Tanrının Eseri Şeytanın Parçası

Yani aslında bu konuda çok fazla bir bilgim yok ancak ilk defa karşılaşıyorum böyle bir film adı çevirisiyle. Ben aslında en çok filmin Türkçe ismini beğendim "TANRININ ESERİ ŞEYTANIN PARÇASI" inglizce adı da "The Cider House Rules" Hani saçma sapan çeviriler vardır ya filmlere ayıp edilir. Bu öyle değil bu daha da anlam katmış.
14Mart Alinin doğum günü olduğu için hepberaber dışarıdaydık- Ali Aslının nişanlısı olan Ali:)- yemek yedik pasta yedik ve Aliyi bırakıp Aslıyla evimize geri döndük.Herzamanki rutin haraketimiz olarak TV'yi açtık aslı içerdeyken ben kanalları gezdim ve bir tiple karşılaştım. TNT de bir film ,filmde bir adam ama yok hatırlamıyorum kim olduğunu !! Sonra Aslı gelince aaaa örümcek adam diye hatırladık, ama buarada film de ilginç geldi zaten ismi de oldukça ilginçti. Film baş rollerinde Charlize Theron,Örümcek adam:Michael Caine ki güzel dedektif filminden kafamda yerini bulmuş bir insandır- neee sadece o filmden mi yani diyebilirsiniz ama napiyim ondan kaldı aklımda-Oscarlı bu güzel filmi kaçırdıysanız mutlaka tekrarı olur izlemelisiniz.



http://www.imdb.com/title/tt0124315/

http://film.com.tr/film.cfm?fid=1195

Hiç yorum yok:

merak ettim diyenler