30 Kasım 2010 Salı

Broş yapımı

Hiç boş durmak yok demiştim görseniz alakası yok ama erkek çocuklar gibiyim, tabi hata babamda, babam beni böyle yetiştirdi. Gel elektriklere bakalım funda,musluğu tamir et funda, arabayı tamir edicem gel funda derken ben böyle acayip bişey oldum çıktım. Tabi her söyleneni yaptım ama hala elektrik işlerinden çok anlamam, arabayı tamir ederken de bakmamıştım zaten:) Herneyse hani demiştim ya yeni alet takımı aldım babamdan diye, süper bir oyma seti diyebilirim. Matkabı,oyma uçları vs ile çok beğendim.Taşlar üzerine oyma yapmayı düşünüyordum ama ilk faliyetim bu olmadı. Aşağıda görünüz soldaki dolabı sağdaki hale getirdim. Yani bir dolap tasarlıyorsunuz da hiç mi düşünmüyorsunuz bu boy konusunu?
Üst rafa birşey koyuyorum sonra göremediğim için hadiii hepsini indir karıştır dağıt aradığını bul.Öf dedim bu böyle olmaz. Rafı çıkardım, askılığı çıkardım,dübel mi denir bilmiyorum rafları taşıyan minik aparatları da çıkardım. Onların yeni yerlerini belirledim, aldım matkabı bir güzel deldim yeni yerlerine göre. Sonra oyma ucuyla güzelce delikleri düzelttim bence çok daha kullanışlı bir dolabım oldu ohhh içimde rahat etti:)

Aşağıdaki resimlerde gördükleriniz de yine 10marifetten,ordan burdan araştırma yaparken tanıştığım yakma çiçekler, aldım yaptım oldu:) sonra 3 çiçeği yan yana getirip güzelce diktim arkasına broş aparatını ekledim. İncilerle de süsleyince ben pek beğendim. Şimdi iş arkadaşım pek mutlu hergün takıyor:) O kadar takı yaptım onları takmıyor bu broşu çok sevdi bunu çıkar mıyor :) Mutlu olmalıyım değil mi:)

Hiç yorum yok:

merak ettim diyenler