1 Aralık 2010 Çarşamba

Yeni arayışlar

Bazıları doğuştan yetenekliymiş. Aşağıda verdiğim adresi incelerseniz bu güzel modelleri yapan sanatcıyla bir anda tanışmış olursunuz. Açıkcası ben tanıştığım için gayet mutluyum. Normalde google'da arama yaparken fimo sculpture ya da supersculpey sculpture olarak arama yapıyordum ama dün şans eseri farklı bir tanımla karşılaştım "figurative sculpture" sizin de aklınızda olsun bu kelimeler. Figurative sculpture diyerek arama yapınca off ya tam da aradıklarım dedim içimden ve fairytasia ile tanıştım. Sanatcının eserleri biraz nü olsa da farklılıkları tanımak yeni bir deneyim diyebiliriz.Site içinde kullanılan malzemelerden,örnek resimlerine,sanatcının biyografisinden, yaptığı eserlere kadar herşeyle karşılaşmanız mümkün.
Yukarıda gördüğünüz bu afacan kırmızı saçlı kızımızın adı çikolata hırsızı Millie. Ben en çok Millie'ye bayıldım. Sanatcının bütün eserlerinin ayrı ayrı kimlikleri var.Kesin bu siteyi ziyaret edip onlarla tanışmalısınız:)

Hiç yorum yok:

merak ettim diyenler