26 Kasım 2010 Cuma

Bir bayram daha geçti

Her bayram annemle aramızda geçen konuşma :
ben: anne bayrama ne tatlısı var?
annem: kalburabastı düşünüyorum.

Ama bu bayram herzamankinden farklı devam etti konuşmamız:

ben: bak şimdi sen kalburabastı yapıcaksın, şükriye teyze kalburabastı yapacak,halam kalburabastı yapacak içimiz dışımız kaburabastı olacak. En iyisi ben pasta yapayım.

Zaten tatlıyı pastayı çok seven annecim teklifimi geri çevirmiyor:)
Ariye günü bidolu alışveriş yapıp malzemeleri aldım,En zoru üstünün jölesiydi-jöle meyvelerin taze kalmasını sağlıyor diye öğrendim- yaklaşık 5 market gezip jöle var mı sorusuna evet arkada şampuan bölümünün yanında cevabını alarak-bu pasta jölesi üretimden kaldırıldı da benim mi haberim yok- son markete doğru ilerliyorum ve tanrım çok şükürki burada jöle var.

Kısacık özetlersem: pandispanya keki üzerine profiterol dolgu kreması,üzerine mevsim meyveleri ve en üstüne pasta jölesi ile bu güzel pastaları yaptık ve misafir gelmesini bekledik:)
-Herzaman olduğu gibi ne gelen var ne giden-biz de aldık yuvarlak olanı babanemlerde sülalecek afiyetle yedik. Dikdörtgen olan yapılışının 20. dakikasında zaten annemin gazabına uğramıştı.Kalan sağları Bayramın 3 günü ortanca halamın doğum günü olduğu için bir güzel paketleyip arabanın bagajında önce menemenden aliağaya götürdük. Evet doğru tahmin onu orda unuttuk. Sonra menemene arabayla geri dönen kuzenim onu tekrar menemene götürdü. Seyyah pastamız akşama kadar bizi bagajda öylece bekledi.

Ve mutlu son halam mutlu ben mutlu pastamı yiyen herkes mutlu süper bir akşam geçirdik:) Tadı damağında kalan herkese tekrar bekleriz dedim ama bu sefer oturaklı evinin hanımı bir pasta yapacağım.

Hiç yorum yok:

merak ettim diyenler