26 Şubat 2012 Pazar

Eklemler olmasa ne yapardık!!

Diziye daldım yazılarını yazmayı unuttum :) Evet dizi de bittiğine göre-Dizinin ismi: "Haven" tavsiye ediyorum ki bana da Aslı tavsiye etti-şimdi başlığın neden eklemler olduğunu, neden saçma sapan tellerin resmini çektiğimi anlatabilirim :)Resimler de gördüğünüz gibi kukla bir çok eklemlerden oluşuyor, aslında sıkıcı ama bir okadar da eğlenceli bir süreç eklemleri oluşturmak.Benim kuklamda: el ,kol dirsek , omuz , kalça ,diz ve ayak eklemi bulunuyor.Bu eklemler sayesinde vücudu rahatca şekil alabiliyor. Şimdilik benim eklemler için bulduğum yöntem telleri kıvırarak birbirine bağlamak.

Aşağıda gördüğünüz kalın tel Bağ teli olmakla beraber menemende hırdavatcıda kilo ile, koçtaşta ise hazır bir kaç metrelik paketler halinde satılıyor.İnce olan tel ise Arı teli olup Bağ teli ile aynı yerlerde satılmakta.Bu arada resmini çekmeyi unuttuğum bir adet ucu yuvarlak pense edinmenizde yarar var eğer siz de eklem yapmak istiyorsanız.
Her hangi bir eklem için iki adet tel düzeneğine sahip olmalısınız birincisi çift kıvırmalı yukarıda gördüğünüz eklem parçası ki aşağıda gördüğünüz resim son halidir.

İkincisi ise kendi üzerine kıvrılmış eklem parçasıdır.

Birinci eklem parçasının ortasına ikinci parçayı koyarak arı teli ile 5-6 defasarmak yeterli.
Ve eklemimiz  hazır :)
Sanıyorum ki bu uygulamayı video ile anlatmak daha uygun olacak ama o da artık diğer kuklanın kısmeti olsun. :)

3 yorum:

Mr.E dedi ki...

Anladım gibi de değil gibi de

funda baltaci dedi ki...

Hala nekadaryeterli bilmiyorum ama birkaç açıklama ekledim. Aslında minik minik Püf noktaları var ama onlar böyle resimle açıklanacak gibi değil:)

Mr.E dedi ki...

Ha bir de hacı şöyle bir şey var, mimlisin :)

merak ettim diyenler