29 Şubat 2012 Çarşamba

Biri spatula getirsin...

Televizyonla tanıştığımdan bu yana kendisini pek severim.Beni oturtun ekranın karşısına sonra dünya dönsün dursun :) bunu söylediğim de şaşıranlar oldu ama gerçek bu :) ÖSS hazırlık zamanı annem ne savaşlar verirdi beni televizyonun başından kaldırmak için, en son şöyle derdi: kızım seni spatula ile ekrandan kazımam gerekicek kalk artık çalış dersine... Sonra üniversitede süper bir bölüm seçmişim geç tvnin başına sabahlara kadar film izle çizim yap.Sonuç olarak kendimi tutamıyorum sarıyor da sarıyor işte.Neyse şimdi bildiğimiz televizyon kavramından uzak kalmış olduğum için-malum benim evin salonunda kar yağıyor -ben de kendi odamda laptoptan dizileri takip ediyorum. Madam Dö Gonç 'un bloguna bakarken dur bakalım bir envanter çıkarayım neleri izliyorum ben acaba dedim wauwww benim liste bayağ uzunmuş.Ciddi ciddi biri getirsin şu spatulayı. Herhafta bir yenisini ekliyorum sanki :)


  • Önce "2 Broke Girls" ile başlıyalım. Kendisi Mr.E'nin tavsiyesi olup kısacık çok eğlenceli bir dizi.Aslında liste içindeki tek fantastik olmayan dizi diyebilirim.  

                              
  • "FRINGE" sanırım hepsini çok seviyorum ama en çok bunu seviyorum, Hele Walter karakterine hayranım ki kesinlikle John Noble'a bir sürü ödül verilmeli.Benim hayranlık ödülümü kazanmış bulunuyor haberi olsun :)Daha neler neler anlatırım da liste uzun:) tavsiyemi dinleyin bu diziyi seyredin:)Ben izlemeye Aslıyla beraber başlamıştım :)



  • "The Vampire Diaries" hatırladığım kadarıyla tesadüf eseri açıp izlemeye başladım.Sonra aldı götürdü işte.Dünyayı kasıp kavuran ısırık hikayelerinin güzel bir örneği. 


  • "Fullmetal Alchemist" işte zamanın geçmediği biranda karşılaştım Al.(alphonse elric)ve Ed.(edward elric) kardeşler ile. Yuh yaşım olmuş kaç hala çizgi film mi izliycem yaa derken, kendimle bir savaş haline girdim: hadi hadi saklama seversin sen çizgi film izlemeyi, hem bu anime yaa çizgi film sayılmaz ki :) ve merakıma yenildim. Aferim bana iyiki de öyle olmuş ,izleyin görün hiç bitmesin istiyeceksiniz.


  • "Haven" nee bir dizi daha mı derken Aslının: güzel bence izlemelisin" tavsiyesini göz ardı edemedim.Sonuç dün gece 00:45 ben yaa bitane daha mı izlesem yoksa uyusam mı diye karar vermeye çalışıyordum. Uyku galip geldi :P


  • "Merlin" CNBCE evimizin herşeyi, cnbce yokken ne izliyormuşuz acaba :) ahahah aslında pekte seyredemiyorum annem alt yazı okumaktan pek hoşlanmadığı için uzun bir süre ayrı kaldık kendisi ile.Şimdi evimde cnbce var ama salondaki hava muhalefeti nedeniyle gene ayrıyız :) Merlin'e cnbce denk gelmiştim sonra bırakamadım ama bir ara verdiler.Umarım devam eder seviyorum ben yaa.

  • "Once upon a time" Dizileri dizimag diye bir siteden izliyorum bazen benim diziler gelmiş mi acaba diye bakarken ilgimi çeken diziler oluyor. Bu da onlardan biri.Önce biraz düşündüm bu kızı bir yerden tanıyorum hımm kimdi ,kimdi!!! ve Bingo House dizisinin şirin doktorlarından biriydi adını hatırlamasam da House izleyenler şimdi akıllarından geçiriyordur adını :) Masalları farklı bir şekilde yansıtmışlar. Bazen bakış açımızı değiştirmeliyiz bakalım hayat öyle nasıl görünüyor.

  • Ve son olarak "The Secret Circle" internet bağlantımın olmadığı bir anda salondaki tipiye aldırmayıp birkaç ısıtıcının yardımıyla açtım tv'yi cnbce de the secret circle'ın ikinci bölümüne denk geldim.Aaaa sonra da ben izlerimki bunu deyip devamını getirdim.Artık düzenli izleyicisiyim :)


5 yorum:

Mr.E dedi ki...

2 Broke Girls ile Fullmetal Alchemist'i görünce sevinişim..:D

funda baltaci dedi ki...

:) Sayende dostum ;)birşey sorucam brotherhood ilk dizi konseptinden farklı mı izlemeli miyim bilemedim!! sence?

Mr.E dedi ki...

ilk seriyi bitir, sonra brtoherhood'u izle
İlkinin akışı biraz farklı brotherhood biraz daha mangadaki gibi ;)

funda baltaci dedi ki...

Eee bitti ki filmini de izledim :)

funda baltaci dedi ki...

Ben boşuna demiyorum spatula getirin diye :P

merak ettim diyenler