24 Ocak 2011 Pazartesi

Örümcek ağı bağlamış malzemeler

Uzun zamandır takılarımı organize etmeye çalışıyorum. Kutudayken hakim olamıyorum onlara,böyle biri bir tarafa diğeri onun içine derken yumak oluveriyorlar. Geçtiğimiz aylarda bir çözüm bulmuştum aşağıda gördüğünüz beyaz renkli dakota önce rengarenk lamine ahşap numunelerini yapıştırdım sonrada tabakaya çiviler saplayıp bu düzeneği güzelce koli bandı ile dolabıma yapıştırmıştım, ilk birinci hafta mükemmel idare eden sistem haftasonu onu yerde bulmam ile bana ilk hayal kırıklığımı yaşattı diyebilirim. Sonuç takılar yine kutuya :( Ne kadersizlermiş değil mi?
Ama merak etmeyin yılmadım bir iki ay düşündüm ve yeni bir fikir geldi aklıma; Kukla yapmak için aldığım tel ile 35 cm uzunluğunda kollar yaptım dakotaya düşey yönde paralel olarak açtığım deliklerin içinden ayrı ayrı yaptığım 5 teli geçirdim .Aynı askılık mantığında olduğu gibi altta taşıyıcı bir uç,üstte dolabın üzerine tam oturacak diğer uç. Kıvırdım bitişlerini kağıt bant ile bantlanladım ve dolabıma astım,Sonuçtan çok memnunum ve birtane daha yapsam iyi olacak gibi:)

En üstte gördüğünüz resimi dolaba nasıl oturduğunu göstermek için koymuştum.
Yapımı oldukça kolay olan bu takı askılığını siz de rahatça yapabilirsiniz:)

Hiç yorum yok:

merak ettim diyenler