25 Ocak 2011 Salı

Bez bebekler


Geziyorum ,dolaşıyorum ,karşılaşıyorum.Bu bebeklerin insanı mutlu eden bir yanı var.Yanakları mı yoksa heran şaşırmış gibi duran ağızları mı bilmiyorum ama benim de böyle bir bebeğim olsun istedim bir an. Bazen yaşıma bakmadan isteyebiliyorum böyle şeyler ki sanırım çevremdekiler bazen şaşırıyordur çok çocuksu olmaya başladı diye, ya da şaşırmıyordur ne yapsa yeridir mantığı ile. Ama ben seviyorum renkli şeyleri,sevimli ve insanın içine kıpırtı veren şeyleri seviyorum. Umarım siz de beğenirsiniz. Bir gezin bir inceleyin yeni dünyalarla tanışacaksınız:):) İyi gezmeler diliyorum.
Not: Sanırım bu bebekler için amerikan bezi, biraz yün ,biraz kumaş ve yaratıcılıkla kıpır kıpır olmuş bir tasarım dünyası gerekiyor.Sizde de bu malzemeler varsa neden duruyorsunuz ki:)

Hiç yorum yok:

merak ettim diyenler