26 Temmuz 2012 Perşembe

Sıcak,uykusuzluk,beyin karmaşası

Dün gece olağanüstü yaz sıcaklarına aldırmayıp saat 22.00 da görmüş olduğunuz gözleri yaptım ve bitirdiğimde saat 00.41 falandı peki ben bu kadar saat 13 çift göz için mi uğraştım ,yok yaa kesin başka birşeyler de yapmışımdır yoksa nasıl bu kadar zaman harcanır bilemiyorum.Bunlar ilk göz denemelerim. Şuan resmini çekmeyi unutmasaydım yaptığım şekillendirme aletlerinin fotoğrafını paylaşırdım ama herzamanki gibi birini hatırlasam birini unutuyorum :) Buarada araştırmalarım hep devam ediyor ve bu da yeni bulduğum bir site DOLLMAKERSDREAM yukarıda gördüğünüz gözleri bu siteden ilham alarak yaptım.Tabi şunu unutmamak lazım : teknik donanımınız yeterli mi? bunun cevabı tabiki hayır :) Bir oturuyorum aaa şunu unuttum/şu ben de yok derken hopp yeni bir icad ile ekipman tamamlanıyor.Böyle olmasa da keyfi çıkmaz ki :P  .

2 yorum:

Kilpi dedi ki...

Şu yaz okulu bitse ben de öyle boy boy göz pörtleteceğim :D Dollmakersdream mükemmel bir site, yaladım yuttum zaten, yemedim içmedim para biriktirdim yurtdışından birkaç malzeme getiriyiroum şimdi, giriyorum artık OOAK art doll olayına :P Ben de dizer böyle fotoğraflarım artık gözleri hahah :)

Bu arada hazır göz çıktısı alıp onları kullanabilirsin, hatta saydama bastırırsan daha gerçekçi olur, arkasına birkaç minik sim atınca daha gerçekçi duruyor. 100katvernik yerine de bir şey önereceğim ama diğerine yazayım onu da onun boynu bükük kalmasın :)

funda baltaci dedi ki...

:) Yaz okulumu:) nasıl bir okul yahu bu böyle bir rahat vermedi:) bizim bölümün yaz okulu yoktu tabi:) saydama bastırmayı da deneyebilirim:)
Buara çok güzel siteler denk geliyor, insanlık beni şaşırtıyor :) pinterest'e girdin mi oradada güzel paylaşımlar oluyor haberin olsun:)

merak ettim diyenler