1 Mayıs 2012 Salı

Kurtuluş son durak

"Biz hertürlü şiddete karşıyız"
Bu filme annemle gitmek için çok savaşlar verdim,çok uğraşlarda bulundum ama bir türlü kısmet olmamıştı ki izlemek bugüne nasipmiş.
Az önceki yazımda süper bir film izledim yazmıştım ya işte o süper film : kurtuluş son durak.
Çok güldüm, oldukça şaşırdığım anlar oldu ve bildiğimiz gerçekleri belki tekrar izledim ama umutlandım.En baştan beri bana öğretilen ya da benim hayatımda istediğim en önemli cümle şuydu:
 "Kendine yapılmasını istemediğin birşeyi asla başkasına yapma"
Şiddet toplumların hertürlüsünde gerileme sebebidir, gelişimsizlik nedenidir.Kadına,erkeğe,insana,hayvana, bitkiye yani var olan herşeye karşı şiddet egoların sonuçudur ve evet egolarımızı biz belirleriz. Umarım herkes egolarını ya da başka bir deyişle komplekslerini yönetmeyi bir gün öğrenir... 
Benim hala umudum var... 


Hiç yorum yok:

merak ettim diyenler