7 Mart 2012 Çarşamba

İşte oldu gibi birşey :)

 Oley herşey güzel gidiyor buaralar,düşünsenize havalar bile güzelleşiyor:) Evetttt evimde 6.aya girdim ve  istediğim şeyleri ancak gerçekleştirebiliyorum :) Tabiki henüz bitmedi. Pek renksiz bir ev oldu-ruhu yok yahu- ama ikeadan alacağım yeşil perdeler ile daha sempatik olacağına inanıyorum:) tabii bir de raflarım olacakkk raflarımın önünde bir oturma alanı bakalım göreceğiz onlara daha var:) Şimdik salonumun kullanılmayan bölümünü gizleyecek perdelere ihtiyaçım vardı ve süper oldular:) Haftalardır hatta aylardır matkap yokluğundan ve soğuktan ertelediğim perde akısı montajı için ilk adres neresi olmalıymış : tabiki karşıdaki sıhhı tesisatçı dükkanı- bazen neden anlamsızca beklediğime şaşırıyorum- hemen gelip yardımcı oldular ve biriş daha hallolmuş  oldu:) Aşağıda gördüğünüz de kanepem :)Onun da fotoğrafını koymak istedim:)
Dipnot: Kapladığım koltuğun kollarını takan süperman abicim, gördümki o vidalardan biri tam sıkılmamış!!! nedennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn????? tamam tamam ben sıkarım :)

2 yorum:

Mr.E dedi ki...

Eline sağlık genç :)

funda baltaci dedi ki...

sağol genç :)

merak ettim diyenler