24 Haziran 2011 Cuma

yavaş yavaş alışıyor göz

Farkettim ki işledikçe alışıyor göz.Öyle keltoloş olunca hiç birşey anlaşılmıyor.Buaralar çok komik şeyler yaşıyorum;dün kemeraltına gidip kurdale alalım diye iş arkadaşıma söz verdim,sonra akşam üstü arayan arkadaşıma aaa olur kemeraltına geliyorum orada görüşürüz diye söz verdim,sonra çok sevdiğim bir arkadaşımı bu sözlerim dolayısı ile geri çevirdim, buarada mesai bitiminde işten de çıkamadım, o arada kemer altında bekleyen arkadaşım ben bekleyemeyeceğim benim başka işim var yarın görüşürüz dedi,ben hala iş yerindeyim tabi. Sonra biz kemeraltına gittik buara geri çevirdiğim arkadaşımı aradım ya benim tüm ayarlamalar iptal oldu istersen görüşelim dedim,o da aa ben eve gidiyorum başkasına söz verdim dedi ve sonuç olarak ben paşa paşa evimin yolunu tuttum:)Neyse eve gidip aldığım kurdaleler ile işlemeye devam ettim:) Bir de iş arkadaşıma yüzük yaptım,az önce bankadan geldi diyorki: Bankadaki herkes yüzüğe bayıldı:) ne güzel birşey güzel yorumlar almak.
Not: Bunca komik olayların üzerine sabah bilgisayarın güç kaynağını ayağıma düşürdüm.buz torbası koyduk oturuyorum.Evren bana birşeyler anlatmaya çalışıyorda ben mi anlamıyorum acaba?

Hiç yorum yok:

merak ettim diyenler